Монографія присвячена вивченню екзистенціальної прагматики в педагогічному дискурсі. Автор досліджує різноманітність модусів та модальностей суб'єкта виховання, а також виявляє діалектичні суперечності існування. Крім того, у монографії розглядаються основні типи педагогічного дискурсу та його процесуальні особливості.
Ця робота призначена для професіоналів у галузі філософії та педагогіки, а також для всіх, хто цікавиться проблемами виховання. Вона надасть читачам глибоке розуміння теоретичних концепцій, які лежать в основі педагогічного процесу, та допоможе краще розуміти власну педагогічну практику.
Ця робота призначена для професіоналів у галузі філософії та педагогіки, а також для всіх, хто цікавиться проблемами виховання. Вона надасть читачам глибоке розуміння теоретичних концепцій, які лежать в основі педагогічного процесу, та допоможе краще розуміти власну педагогічну практику.
130 страниц