Моноґрафія присвячена обґрунтуванню теоретико-методологічних, соціальних та психолого-педагогічних основ розвинення нової теорії кіберсоціалізації людини з позиції соціальної педагогіки та психології, в рамках інтегративної концепції педагогіки та психології життєвого шляху особистості (психовікової онтології). Кіберсоціалізацію розглянуто як особливу форму соціалізації людини, запропоновано класифікацію факторів кіберсоціалізації та намічено шляхи виховання особистості в інформаційному суспільстві. Призначена для студентів вищих навчальних закладів, що спеціалізуються в галузі соціальної педагогіки та психології, а також інших соціальних та гуманітарних спеціальностей та напрямів.
**Додаткова інформація:**
У монографії детально описано концепцію кіберсоціалізації та її вплив на індивіда в сучасному суспільстві. Автор розкриває різні аспекти цього явища, включаючи взаємозв'язок кіберсоціалізації зі змінами в соціальній педагогіці та психології.
Також у монографії наведені приклади п...
**Додаткова інформація:**
У монографії детально описано концепцію кіберсоціалізації та її вплив на індивіда в сучасному суспільстві. Автор розкриває різні аспекти цього явища, включаючи взаємозв'язок кіберсоціалізації зі змінами в соціальній педагогіці та психології.
Також у монографії наведені приклади п...
155 страниц